NAJNIŽJA POKOJNINSKA OSNOVA PDF
Povezane teme iz Priročnika SPOT
- Osnovno svetovanje 4.6 · osnovami vsebinskega marketinga
Vsebina
NAJNIŽJA POKOJNINSKA OSNOVA
Z Zakonom o pokojninskem in invalidskem zavarovanju - ZPIZ-1 je določeno (četrti odstavek 208.
člena), da je najnižja osnova za obračun prispevkov, za zavarovance iz drugega odstavka 15. člena
tega zakona (družbeniki zasebnih družb in zavodov v RS, ki so poslovodne osebe in niso zavarovane
na drugi podlagi), najnižja pokojninska osnova.
Najnižjo pokojninsko osnovo objavi Zavod za pokojn insko in invalidsko zavarovanje na podlagi 48.
člena Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju - ZPIZ-1.
Po pojasnilu MDDSZ se tudi po uveljavitvi Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju - ZPIZ-
2 v letu 2013 za določitev zavarovalne osnove zavezancev - lastnikov zasebnih podjetij (zavarovalna
podlaga 040) kot element določanja minimalne osnove za te zavezance uporablja znesek na jnižje
pokojninske osnove, ki je veljala do prenehanja veljavnosti 208. člena Zakona o pokojninskem in
invalidskem zavarovanju - ZPIZ-1 (in torej ne znesek najnižje pokojninske osnove, določene v skladu z
Zakonom o pokojninskem in invalidskem zavarovanju - ZPIZ-2). Ta znesek se kot minimalna osnova
za prispevke za zavezance, ki so v zavarovanje po zavarovaln i podlagi 040 vstopili pred 1. 1. 2014,
upošteva tudi v letu 2014 - vse do meseca, v katerem se uvrstijo v novo zavarovalno osnovo na
podlagi dobička v letu 2013, v skladu s 145. členom Zakona o pokojninskem in invalidskem
zavarovanju - ZPIZ-2 in Pravilnikom o določanju zavarovalne osnove.
Na osnovi objavljene najnižje pokojninske osnove izračunane zavarovalne osnove za zgoraj navedene
zavarovance so razvidne iz naslednje tabele:
Mesec/Leto
Znesek neto
najnižje
pokojninske
osnove v EUR
Povprečna
stopnja
davkov in
prispevkov
Količnik za
preračun v
bruto
Znesek bruto
najnižje
pokojninske
osnove v EUR
Objava v
Uradnem listu
RS
November 2014 551,16 34,54 % 1,52765 841,98 12/11; 24/14
Oktober 2014 551,16 34,54 % 1,52765 841,98 12/11; 24/14
September 2014 551,16 34,54 % 1,52765 841,98 12/11; 24/14
Avgust 2014 551,16 34,54 % 1,52765 841,98 12/11; 24/14
Julij 2014 551,16 34,54 % 1,52765 841,98 12/11; 24/14
Junij 2014 551,16 34,54 % 1,52765 841,98 12/11; 24/14
Maj 2014 551,16 34,54 % 1,52765 841,98 12/11; 24/14
April 2014 551,16 34,54 % 1,52765 841,98 12/11; 24/14
Marec 2014 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
Februar 2014 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
Januar 2014 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
December 2013 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
November 2013 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
Oktober 2013 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
September 2013 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
Avgust 2013 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
Julij 2013 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
Junij 2013 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
Maj 2013 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
April 2013 551,16 35,01 % 1,5387 848,07 12/11; 29/13
Marec 2013 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
Februar 2013 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
Januar 2013 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
December 2012 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
November 2012 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
Oktober 2012 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
September 2012 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
Avgust 2012 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
Julij 2012 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
Junij 2012 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
Maj 2012 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
April 2012 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
Marec 2012 551,16 35,24 % 1,54416 851,07 12/11; 24/12
Februar 2012 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
Januar 2012 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
December 2011 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
November 2011 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
Oktober 2011 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
September 2011 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
Avgust 2011 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
Julij 2011 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
Junij 2011 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
Maj 2011 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
April 2011 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
Marec 2011 551,16 35,34 % 1,54655 852,40 12/11; 22/11
Februar 2011 551,16 35,37 % 1,54727 852,79 12/11; 22/10
Januar 2011 545,70 35,37 % 1,54727 844,35 94/10; 22/10
December 2010 545,70 35,37 % 1,54727 844,35 94/10; 22/10
November 2010 545,70 35,37 % 1,54727 844,35 94/10; 22/10
Oktober 2010 544,61 35,37 % 1,54727 842,66 13/10; 22/10
September 2010 544,61 35,37 % 1,54727 842,66 13/10; 22/10
Avgust 2010 544,61 35,37 % 1,54727 842,66 13/10; 22/10
Julij 2010 544,61 35,37 % 1,54727 842,66 13/10; 22/10
Junij 2010 544,61 35,37 % 1,54727 842,66 13/10; 22/10
Maj 2010 544,61 35,37 % 1,54727 842,66 13/10; 22/10
April 2010 544,61 35,37 % 1,54727 842,66 13/10; 22/10
Marec 2010 544,61 35,37 % 1,54727 842,66 13/10; 22/10
Februar 2010 544,61 35,33 % 1,54631 842,14 13/10; 23/09
Januar 2010 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
December 2009 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
November 2009 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
Oktober 2009 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
September 2009 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
Avgust 2009 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
Julij 2009 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
Junij 2009 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
Maj 2009 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
April 2009 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
Marec 2009 535,51 35,33 % 1,54631 828,06 15/09; 23/09
Februar 2009 535,51 35,05 % 1,53965 824,50 15/09; 33/08
Januar 2009 517,40 35,05 % 1,53965 796,61 111/08; 33/08
December 2008 517,40 35,05 % 1,53965 796,61 111/08; 33/08
November 2008 517,40 35,05 % 1,53965 796,61 111/08; 33/08
Oktober 2008 494,65 35,05 % 1,53965 761,59 21/08; 33/08
September 2008 494,65 35,05 % 1,53965 761,59 21/08; 33/08
Avgust 2008 494,65 35,05 % 1,53965 761,59 21/08; 33/08
Julij 2008 494,65 35,05 % 1,53965 761,59 21/08; 33/08
Junij 2008 494,65 35,05 % 1,53965 761,59 21/08; 33/08
Maj 2008 494,65 35,05 % 1,53965 761,59 21/08; 33/08
April 2008 494,65 35,05 % 1,53965 761,59 21/08; 33/08
Marec 2008 494,65 35,05 % 1,53965 761,59 21/08; 33/08
Februar 2008 494,65 35,05 % 1,53965 761,59 21/08; 33/08
Januar 2008 494,65 35,05 % 1,53965 761,59 21/08; 33/08
December 2007 476,54 36,20 % 1,5674 746,93 108/07; 26/07
November 2007 476,54 36,20 % 1,5674 746,93 108/07; 26/07
Oktober 2007 467,20 36,20 % 1,5674 732,29 17/07; 26/07
September 2007 467,20 36,20 % 1,5674 732,29 17/07; 26/07
Avgust 2007 467,20 36,20 % 1,5674 732,29 17/07; 26/07
Julij 2007 467,20 36,20 % 1,5674 732,29 17/07; 26/07
Junij 2007 467,20 36,20 % 1,5674 732,29 17/07; 26/07
Maj 2007 467,20 36,20 % 1,5674 732,29 17/07; 26/07
April 2007 467,20 36,20 % 1,5674 732,29 17/07; 26/07
Marec 2007 467,20 36,20 % 1,5674 732,29 17/07; 26/07
Februar 2007 467,20 36,40 % 1,5723 734,58 17/07; 28/06
Januar 2007 450,10 36,40 % 1,5723 707,69 121/06; 28/06